شناسه خبر : 103122
پنجشنبه 02 شهريور 1402 , 19:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اجرای طرح پویش "شهدا نایب الزیاره‌ایم"/تصاویر

امسال برای اولین بار طرح نائب الشهید توسط حوزه ایثارگران در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برگزار می شود...

فاش نیوز - به مناسبت ایام اربعین حسینی و به منظور توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در «شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران»، امسال برای اولین بار طرح "نائب الشهید" توسط حوزه ایثارگران در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برگزار می شود.

 با همکاری بسیج و روابط عمومی اجرایی، هر یک از کارکنان فرودگاه ها که راهی سفر معنوی اربعین می شوند، می تواند به نیابت از یک شهید، تمثال مبارک شهید مورد نظر خود را انتخاب و راهی این بزرگترین اجتماع بشری شیعیان شود.

 در این طرح که با پشتیبانی قرارگاه مرکزی اربعین شرکت فرودگاه ها در حال اجراست، تعدادی از تمثال های مبارک شهدا، شامل شانزده شهید صنعت فرودگاهی کشور، شهدای محور مقاومت، شهدای مدافع امنیت، مدافع حرم و شهدای آتش‌نشان بر روی پارچه های مخمل چاپ شده و در فرودگاه های مرزی دارای موکب و سایر فرودگاه های کشور، توزیع و در اختیار مشتاقان سفر زیارتی اربعین قرار داده شد.

 

گزارش از علامه زاده، مسئول ایثارگران شرکت فرودگاه های کشور

اینستاگرام
احسنت. احسنت
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi